Mijn eerste reis - Reisverslagen van Robbert en Henriette van Hiele/deGoei - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Robbert en Henriette van Hiele/deGoei - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Via Thailand en Penang, Maleisie naar Indonesie. Het land van de geboorte van mijn vader en van verschillende missiefamilieleden en natuurlijk van oerwoud en zee.

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2017

Arrivederci italia

26 Mei 2017

Toscane

05 Juli 2016

Op naar York

10 Juni 2016

Nog meer Orkney

31 Mei 2016

Schotse perikelen
Robbert en Henriette

Via Thailand en Penang, Maleisie naar Indonesie. Het land van de geboorte van mijn vader en van verschillende missiefamilieleden en natuurlijk van oerwoud en zee.

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 97666

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2008 - 23 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: