Nieuwjaarswens - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Robbert en Henriette van Hiele/deGoei - WaarBenJij.nu Nieuwjaarswens - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Robbert en Henriette van Hiele/deGoei - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarswens

Door: Robbert en Henriette

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Henriette

21 December 2008 | Nederland, Veldhoven

Hallo lieve mensen,

Het is al weer even geleden dat wij een bericht hebben geplaatst. Daarom dachten wij dat het tijd werd weer wat te melden. Als eerste en misschien wel belangrijkste iedereen een mooie, gezellige kerst en een gelukkig, gezond 2009 vol wijsheid toegewenst. Dat je maar genoeg mensen een beetje gelukkiger mag maken (inclusief jezelf) en genoeg tijd weet te vinden om de dingen te doen die je graag doet. Of zo wijs te zijn dat je alles wat je doet precies goed vindt. Anyway, veel geluk in 2009!!
Wat onze reisplannen betreft, binnenkort barsten we weer los. Joost gaat eind januari weer voor een week naar Beiroet en vroeg of we zin hadden mee te gaan naar de meest bruisende stad van de wereld (zijn woorden). Hij heeft genoeg contacten daar om ervoor te zorgen dat onze nieuwsgierigheid volledig zal worden bevredigd dus we zijn heel benieuwd naar alle verhalen en hopen flink ondergedompeld te raken in deze plek die voor iedereen hier in Nederland vooral een negatief stempel draagt.
Aangezien we op de kleintjes moeten letten hebben wij gekozen voor de goedkoopste vlucht en die is van Keulen naar Istanbul. Wat een ellende dat we het zo moeten aanpakken want vandaar zullen we met de trein dwars door Turkije gaan, door het westen van Syrie via de, naar verluidt, waanzinnige sprookjessteden Aleppo en Damascus om vervolgens via de bergpassen van Libanon aan de kust in Beiroet aan te komen. We zijn heel erg benieuwd. Vanaf begin februari kun je een eerste berichtje verwachten. We zijn twee weken weg en gaan samen met Thomas die vond dat hij zo'n kans om daar te komen waar zijn broer zo bekend is niet voorbij kon laten gaan.
Andere plannen zijn om ongeveer 2 maanden met ons busje door Italie te reizen in het voorjaar (met misschien nog een oversteek naar Malta) en in het najaar zou het best wel eens Nepal en Sikkim kunnen worden. Jullie zien, wij zijn nog niet helemaal afgestompt en verpieterd hier mochten jullie je zorgen maken over ons zinloze bestaan.

We hopen dat het iedereen goed gaat en al het goede aan iedereen die ons lief is,

Robbert en Henriette.

• 21 December 2008 - 11:08

Louisa:

lieve mensen,
    wat een vooruitzicht,
    geniet ervan.xxxoma louisa

• 21 December 2008 - 16:06

Lia:

Dat wordt weer een mooi en reisvol 2009!
    Geniet ervan en...PLUK DE DAG!!
    Fijne feestdagen,
    liefs Joost en Lia

• 21 December 2008 - 16:33

Marlous Van Grinsven:

Ha Jetje,
    Ik wens jou en Robbert ook hele fijne dagen en het beste voor 2009, met natuurlijk veel reisplezier.
    Ik vind het jammer dat ik laatst niet zo veel tijd had om met je te kletsen, toen je op school was. Maar ik weet zeker dat we elkaar in 2009 nog eens zien.
    Hier is alles goed. Ons huisje bevalt prima! Nu lekker vakantie. Uitrusten van een drukke periode en genieten.

groetjes Marlous en Clément.

• 21 December 2008 - 22:55

Carla:

Hallo jullie,

Jullie hebben het echt goed te pakken. Ik wens jullie heel veel geluk en plezier in 2009.
    carla

• 22 December 2008 - 10:06

Gert-Jan:

Dat klinkt weer goed. Maar eerst volgende week even een tussenborrel in Breda, nietwaar? Ook iets om naar uit te kijken!

• 28 December 2008 - 13:29

Christine:

Een gelukkig 2009 met veel reisplannen, maar daar hebben jullie geen gebrek aan !