welkom bij ons - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Robbert en Henriette van Hiele/deGoei - WaarBenJij.nu welkom bij ons - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Robbert en Henriette van Hiele/deGoei - WaarBenJij.nu

welkom bij ons

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Henriette

07 April 2008 | Nederland, Veldhoven

Hoi allemaal,

Volg ons op onze verdere belevenissen door het leven en de wereld. Wat het gaat brengen weten we nog niet maar we hopen natuurlijk op van alles wat het onthouden waard is. Reis met ons mee en laat wat van je horen.

  • 08 April 2008 - 17:29

    Henriette & Robbert:

    Wauw! Wat leuk!

    Kunnen we -op afstand- toch mee reizen :)
    In gedachte zijn we natuurlijk altijd bij jullie *grinnik*

    Liefs,
    Henriette & Paul

  • 02 Juli 2008 - 14:39

    Carla Theeuwen:

    hallo Henriette en Robbert.
    Leuk dat jullie een site hebben. Ik ga jullie reis zeker volgen.
    Ik wens jullie goede reis, veel geluk en plezier en spectaculaire ervaringen. Tot ziens,
    groetjes Carla

  • 11 Juli 2008 - 14:14

    Gert-Jan:

    Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen in de grote mooie buitenwereld. Jullie site is een icoontje op mijn bureaublad, dus ik hou jullie in de gaten!

    Geniet.
    May the road rise to meet you.

    Groet,
    GJ

  • 11 Juli 2008 - 14:15

    Gert-Jan:

    Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen in de grote mooie buitenwereld. Jullie site is een icoontje op mijn bureaublad, dus ik hou jullie in de gaten!

    Geniet.
    May the road rise to meet you.

    Groet,
    GJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbert en Henriette

Via Thailand en Penang, Maleisie naar Indonesie. Het land van de geboorte van mijn vader en van verschillende missiefamilieleden en natuurlijk van oerwoud en zee.

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 97873

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2008 - 23 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: