Thuis maar bijna in Marokko - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Robbert en Henriette van Hiele/deGoei - WaarBenJij.nu Thuis maar bijna in Marokko - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Robbert en Henriette van Hiele/deGoei - WaarBenJij.nu

Thuis maar bijna in Marokko

Door: Robbert en Henriette

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Henriette

26 December 2010 | Nederland, Veldhoven

Hallo beste mensen,
Hier een eerste bericht vanaf onze nieuwe laptop (eigenlijk van Henriette maar dat is ook een beetje ons). Na ons debacle met het kwijtraken van foto's in India en de mogelijkheid dat een virus ons fototoestel had bevolkt (ik weet niet of dat wel mogelijk is) dan toch maar een klein laptopje. Zo maken we op wordpad ons verhaaltje, laden de foto's vast op de computer en hoeven alleen nog naar een hotspot te gaan of naar een wifi-plek of naar iets met een andere naam wat misschien wel toch hetzelfde is. En dan verzenden maar. En we kunnen dan zelf zorgen voor een goede virus-scan. Dus mochten jullie iets krijgen dan is het gelukt en kunnen we het volgende berichtje verzenden vanuit Marokko. We zijn daar van 29 december tot en met 14 januari 2011.

Groetjes aan iedereen die ons lief is.

• 26 December 2010 - 13:02

Gert-Jan:

Maar eerst nog even een borreltje met je oud-collega's!

• 27 December 2010 - 11:18

Lia En Fam:

Hey Henriëtte en Robbert,

Wij wensen jullie weer een mooie reis toe en wachten ook weer op de mooie verhalen en foto`s!!!!
    Veel Marokkaans plezier gewenst en pas goed opelkaar!!

Liefs Lia en co.

• 27 December 2010 - 15:58

Jos:

Goeie reis !!
    Een uitstekende voorbereiding van het tafeltennisseizoen.
    Geniet ervan en zoals wij steeds tegen onze jeugd zeggen: "Zorg goed voor elkaar".

• 27 December 2010 - 16:55

Marie Louise :

Hallo reizigers, een hele goede en fijne reis naar Marokko. Ben benieuwd hoe ea met dat kleine laptopje gaat daar.

• 28 December 2010 - 12:01

Marianne En Fer.:

Goeie reis en veel mooie momenten in Marokko!

• 29 December 2010 - 18:58

Thomas:

Goede reis.
    Ik wacht vol spanging op een verslag van jullie
    avonturen in Marokko
    liefs Thomas

p.s.
    lekker kort berig

• 31 December 2010 - 11:22

Pierresr:

31/12 het dooien gaat nu beginnen,maar het blijft voorlopig heel erg glad.gelukkig nieuwjaar van mij en de meerkoeten. komen die ook in marokko voor? dag,houje haaks!

• 31 December 2010 - 17:23

Peter Baesjou:

hoi een hele mooie reis gewenst, en een goede jaarwisseling en een goed 2011 maar vooral gezond en liefde vol ,wij zijn net terug van luie vakantie in turkey..

• 01 Januari 2011 - 10:58

Jan & Marie Louise:

Hallo Henriette en Robbert
    We wensen jullie een fijn en voorspoedig 2011!!
    Liefs en groeten

• 01 Januari 2011 - 12:54

Joost,Lia En Sanne:

Henriëtte en Robbert,

De beste wensen voor het nieuwe[reis]jaar,en geniet er maar volop van!!

Liefs en groeten,ook van Sander en Leon.