Weer zu Hause - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Robbert en Henriette van Hiele/deGoei - WaarBenJij.nu Weer zu Hause - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Robbert en Henriette van Hiele/deGoei - WaarBenJij.nu

Weer zu Hause

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Henriette

23 Juli 2012 | Nederland, Veldhoven

Voor iedereen die ons volgt. Geen avontuurtjes meer maar het staartje van onze reis. Op de terugweg heeft ons trouwe busje het begeven. Drie Adac (= Duitse ANWB) mannetjes verder met drie verschillende diagnoses en twee sleepauto's verder staat ons busje bij een garage dicht bij Kassel te wachten op een goede diagnose en reparatie. Wij voelen wel wat voor de derde, nieuwe bougies en bekabeling. Als dat zo is kan het redelijk snel en goedkoop blijven. We wachten af. Wij zitten inmiddels in Veldhoven en hebben telefonisch contact in steinkohlendeutsch met de garage. Is die gerepareerd dan rijden we de 350 kilometer naar Kassel en nemen ons trouwe autootje weer mee terug. We zijn benieuwd. In ieder geval, leve de ANWB en ADAC, zeer netjes geholpen. Sjieke leenauto om terug te rijden, taxi naar leenauto. Alles wordt netjes geregeld.

En waarom ons verhaal er drie keer in staat??

Dus even tot zover, vele groetjes aan ieder die ons lief is,

Robbert en Henriette